[cstex] Podpora Comenia fontov v TeXu

Tomáš Fábry fabry.tomas at gmail.com
Mon Jun 24 12:39:33 CEST 2013

Dobrý deň,

len doplním, že podpora pre Comenia fonty je už hotová a dostupná na adrese:
https://is.muni.cz/th/325338/fi_m/comenia-support.zip
Doplňujúce informácie je možné nájsť v texte práce:
https://is.muni.cz/th/325338/fi_m/thesis.pdf

--TF

Dňa štvrtok, 8. novembra 2012 20:36:23 UTC+1 Tomáš Fábry napísal(-a):