[cstex] CSfonts a T1 kodovanie

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Mon Jul 29 13:23:19 CEST 2013

Dne 29. července 2013 12:33 Jan Musinsky <musinsky at gmail.com> napsal(a):
> Vdaka za naozaj fundovanu odpoved !
>
> V pripade, ze by sa clovek do toho aj pustil (riesenia 3 a 4),
> tak najvacsi problem by asi bol ten, ktory Vy spominate:
> strata kompatibility zo zvyskom sveta (co je uplne proti
> filozofii samotneho TeX).
>
> Z mojho pohladu definitivne riesenie: T1 kodovanie +
> Latin Modern.

Presne k tomu jsem dosel, zbytek je spousta prace. Drive jsem mel sva
nestandardni rozsireni, kde mi nekompatibilita se zbytkem sveta
nevadila, ale chtelo to porad spoustu prace. Nakonec jsem zjistil, ze
je vhodnejsi stare nekompatibilni dokumenty zkonvertovat, nez udrzovat
vlastni verze upraveneho LaTeXu.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/