[cstex] CSfonts a T1 kodovanie

Jan Musinsky musinsky at gmail.com
Sun Jul 28 21:07:33 CEST 2013

Dakujem za odpoved,
Latin Modern fonty som uz nastastie objavil ...

Ale v kazdom pripade (do buducna) by asi potom bolo dobre
oddelit subory ohladom IL2 kodovanie (il2enc.def) do ineho
balika ako to je teraz, t.j. cslatex.tar.gz
Na jednej strane sa uvadza, ze CSLaTeX uz nie je potrebne
instalovat, ale na druhej strane ak chcem pouzit len CSfonty,
tak sa bez neho (resp. bez il2enc.def) nezaobidem ?!

Jan