[cstex] nabizim text v nehotovem stavu - TPP: TeX pro pragmatiky

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Jul 18 14:46:29 CEST 2013

Dobrý den,

vzhledem k pracovnímu vytížení jsem text nečetl, jen jsem se do něj
zhruba podíval a přečetl jsem si nadpisy kapitol. Mám jeden námět.
Název 16bitové stroje ve mně příliš evokuje stařičké 16bitové
procesory. Možná by bylo lepší napsat Stroje s 16bitovým kódováním.

Dne 17. července 2013 17:16 Petr Olsak <petr at olsak.net> napsal(a):

> Vážení TeXisté,
>
> pracuji na knize s pracovním názvem:
>
> TeX pro pragmatiky  (TeX -- plainTeX -- CSplain -- OPmac)
>
> Vzhledem k tomu, že práce postupují pomalu, rozhodl jsem se zveřejnit už
> stávající nehotovou verzi svého textu na
>
>    http://petr.olsak.net/tpp.html
>
> Je to zatím v hrubě nedodělaném stavu. Uvítám od vás zpětnou vazbu
> a i na základě ní se to chystám koncem tohoto roku dopracovat do konečné
> podoby.
>
> Mým přáním je přilákat co nejvíce normálních lidí k normálnímu TeXu.
>
> Zdravím

> [...]

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/