[cstex] externi odkazy

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Jul 4 15:04:59 CEST 2013

Dne 4. července 2013 14:37 Vaclav Vopravil <vopravilv at post.cz> napsal(a):
> Dobrý den,
>
> já v otázce spíše vidím dotaz na hromadnou korespondenci... Zkuste se
> inspirovat třeba zde: http://privat.hgesser.com/software/latexdb/

To mi jako vhodná inspirace nepřipadá, protože vstupní informace
nejsou v SQL databázi, ale v aux. Kdybych si ze zmíněné stránky bral
inspiraci, musel bych vyházet vše, co se týká SQL, a nahradit to něčím
jiným, takže by z toho vyšel grep z jednoho aux do jiného souboru.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/