[cstex] print pdf dokumentu - duplex - long side

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Jul 3 14:38:50 CEST 2013

Je to pravdepodobne chyba ovladace tiskarny ve WinXP. Resil jsem
podobny problem u jedne zakazky, kdyz u me v Linuxu se to tisklo
spravne, u zakaznika posunute, a to na kazde tiskarne jinak, protoze v
kazdem ovladaci je jina chyba. Zakaznik to chtel resit na urovni TeXu,
takze jsem mu vyrobil testovaci soubor, ktery vytiskne a nameri si
posun. Pak zada prislusne parametry do zdrojaku a vygeneruje PDF
posunute v opacnem smeru. Testovaci soubory bych asi jeste nasel,
nejspis jsem vychazel ze souboru, ktere byvaly soucasti emTeXu. WinXP
jiz nema oficialni podporu, u novejsich Win by teoreticky slo nahlasit
chyby, ale nevim, zda na hlaseni chyb nekdo reaguje (ja jsem to zkusil
pred 12 lety u Adobe a chyby dosud neopravili).

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/