[cstex] Netisknutelné PDF

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sat Jan 19 16:18:47 CET 2013

Dne 19. ledna 2013 15:59 Robert Marik <marik at mendelu.cz> napsal(a):
> Pekny den, s pdftk mam dobre zkusenosti, to je asi nejvhodnejsi volba.
>
> Ale asi by to slo i uvnitr LaTeXu: staci vse vlozit do vrstvy, ktera
> se netiskne. Hotove reseni myslim zatim neni, jsou jenom jakesi
> castecne kroky: existuje podpora pro vkladani vrstev (ocg.sty a jeho
> nasledovnici) a je jakysi precedens u hyperref (je tam volba
> zpusobujici, ze odkazy jsou barevne ve vrstve ktera se zobrazuje a
> netiskne potom jsou jeste jednou cernobile ve vrstve, ktera se
> nezobrazuje, ale tiskne).

Podíval jsem se do manuálu a není mi jasné, zda je možné do
netisknutelné vrstvy vložit i živé záhlaví. Řešení, které mi dovolí
tisk a pak vylezou prázdné stránky (případně očíslované a s živým
záhlavím) bych nepovažoval za nejlepší.

Samozřejmě by to (skoro určitě) šlo řešit přímo v (Xe|pdf)(La)TeXu.
Stačí si nastudovat, co je nutno do PDF vložit, a pak to pomocí
\special nebo \pdfliteral poslat do ovladače (tedy pokud nemusí být
zašifrovaný celý soubor, to z hlavy nevím).

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/