[cstex] Jakym zpusobem lze v postscriptu napsat znaky s carkou nebo hackem?

Jaroslav Fojtik jafojtik at seznam.cz
Sun Jan 13 23:42:06 CET 2013

Vázený pane Wagner,

dekuji za rady, zkusím se na to podívat.

Jedná se o jednu vlastnost, kterou jsem dosud do konvertoru Wp2LaTeX
nedopsal. Rekl jsem si, ze to doplním ;).

  Protoze se jedná o automatický generátor PS, tak je mi skoro jedno,
jak slozitý postscriptový kód ve výsledku vznikne. Nejradeji bych preferoval
to skládání znaku, ale horizontální posun vyzaduje znalost fontu o kolik
se má posouvat. Chtel bych aby to vsude dopadlo stejne.

> Na dopisovani textu k obrazkum staci obycejne prostredi picture,
> dokonce je mozno si vystacit i s TeXovymi primitivy \hbox a \vbox, ale
> picture je pohodlnejsi. Na rotaci textu staci rotating. Je zbytecne
> natahovat mamuti PSTricks, pokud se nebude pouzivat i k jinym ukolum.

Vzhledem k tomu, ze WPG obsahuje transformacní matici perspektivy, tak
to uz tato TeXová primitiva nezvládnou správne zpracovat a nemohu zarucit,
co ve vstupním souboru vlastne bude.

s pozdravem
   J.Fojtík