[cstex] uppercase v teste retazca

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Jan 1 19:34:01 CET 2013

2013/1/1 beerb <beerb at frcatel.fri.uniza.sk>:
> zdravim,
>
> vo vnutri makra,  chcem otestovat,  ci retazec #1 (parameter makra) obsahuje
> s, resp. S,
> pritom vyuzivam balicky xifthen a xstring
>

> \def\testS#1{\def\rXXa{\uppercase{#1}}%
> \ifthenelse{\isin{S}{\rXXa}}{ano}{nie}}
>
> \testS{ss}
>
> \testS{sS}
>

> v oboch pripadoch hlasi nie,
> neviem kde je chyba, pretoze ked necham vypisat \rXXa, tak je s velkymi
> pismenami

Po provedeni \testS{ss} je makro \rXXa definovano tak, ze obsahuje
\uppercase{ss}. Pokud vytisknete \rXXa, pak samozrejme dojde k plne
expanzi.

Ja osobne bych se vykaslal na balicky a resil bych to primo
plainovskymi prostredky. Urcite by mi to dalo mene prace nez
premysleni, kdy a k jakym expanzim dochazi v ifthenelse.sty.

> dakujem  beerb

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/