[cstex] Netisknutelné PDF

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sat Jan 19 15:04:55 CET 2013

Dne 19. ledna 2013 15:17 Tomas Hala <thala at pef.mendelu.cz> napsal(a):

> Dobrý den,
>
> jeden známý mě požádal, abych to PDF, co pro něj připravuji, udělal jako
> "netisknutelné".
>
> Nevíte někdo, jaký příkaz je potřeba vložit do zdrojáku?

Já se obávám, tže to není jeden příkaz. Nastavuje se to ve
vlastnostech dokumentu a příslušná informace musí být zašifrovaná a
chráněná heslem, jinka by ochranu proti tisku mohl kdokoliv odstranit.
Při zašifrování a ochraně heslem ji může odstranit pouze ten, kdo zná
heslo. Nepátral jsem po tom, zda na to existuje přímo nějaký balíček.
Umít to samozřejmě komerční Adobe Acrobat, ale mohly by to umět i
nějaké volné programy. Nevím, zda to neumí třeba pdftk.

> Děkuji.
>
>                                          Tomáš Hála

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/