[cstex] priklad pouziti OPmac

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Wed Feb 13 21:51:38 CET 2013

Dobrý den.
Díky moc za bezva tip - dovedu si představit, že to někdy využiju.
Musím uznat, ze ten design mne oslovuje - vypadá to naprosto dokonale.
Velmi oceňuji nápad udělat dokumentaci v tom stylu .. pro představu je
to naprosto bezvadné ...

Tomuhle říkám "návrat Plainu na velkou scénu"...
Poměr výkon - cena je neuvěřitelný ..

Ještě jednou díky a jsem s pozdravem

J.Hajtmar