[cstex] vysledky ankety Ako TeXujeme

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Feb 6 10:55:37 CET 2013

Dne 6. února 2013 10:23 Jaroslav Hajtmar <hajtmar at gyza.cz> napsal(a):
> Dobrý den.
> Nejde mi to PDFko stáhnout... Nejde to ostatním taky nebo je chyba na mé
> straně?

Nezkoušel jsem to, ale v tom URL je přihlašovací jméno a heslo, což
nezvládají některé webové prohlížeče a někdy to nezvládne
transparentní proxy. Vím, že to tak nejde v našem ústavu a squid s tím
také má problémy. Pomůže příkazový řádek. Další problém může být v
tom, že firewall propustí pouze pasivní ftp, ale webové prohížeče umí
jen aktivní ftp. Řešením je opět příkazový řádek a použití příkazu
"passive", ale v novějšich linuxových ftp klientech je již pasivní ftp
jako default.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/