[cstex] MikTeX tfm a dvi

maj at ktiml.mff.cuni.cz maj at ktiml.mff.cuni.cz
Sat Feb 2 20:11:37 CET 2013

Dne pondělí, 7. ledna 2013 11:28:56 UTC+1 Zdenek Wagner napsal(a):

> Mozna take zbyly nejake promenne z emtexu, napr. TEXINPUTS, ktere take
>
> mohou vadit. MiKTeX ma program, ktery se (tusim) jmenuje findtexmf,
>
> ktery hleda soubory stejnym zpusobem jako dalsi programy v MiKTeXu.
>
> Zkusil bych tedy najit neco, co skutecne v MiKTeXu je, treba
>

> findtexmf cmr10.tfm
>

> Tim se ukaze, jestli to najde odpovidajici TFM v MiKTeXu, nebo v
>
> emtexu. Pokud najde ten emtexovy, pak je jasne, ze vadi promenne TEX*
>
> z emtexu.

> --
>
> Zdeněk Wagner

> [...]

Diky vsem, nakonec se mi to povedlo rozchodit ... umistit tfm do spravneho podstromu ... mikTeX hledal v localTeXmf.
(Mam tech instalaci nekolik a nakonec jsem to nerozchazel pod 2.9, ale tusim pod 2.5, kde inicializacni davka nastavovala root-directory do localTeXmf.
Pod 2.5 jsem schopen poustet kompilaci na siti i na stroji, kde jsem mikTeX predtim neinstaloval ... s tim, ze predtim poustim
r:\texmf\miktex\bin\initexmf --verbose --install-root=r:\texmf --local-root=r:\localtexmf --root-directories=r:\texmf;r:\localtexmf
r:\texmf\miktex\bin\initexmf -u -v

Mam pocit, ze na pozdejsich verzich to neni tak jednoduche. Mozna se mylim, kazdopadne konfigurovanim nechci ztracet zadny dalsi cas. Ted to co potrebuji funguje ;).