[cstex] ConTeXt, čeština a kerningové páry

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Dec 12 10:52:05 CET 2013

Dobrý den.
Díky za analýzu BUGu... Osobně by mne asi nenapadlo, že je problém až
tak hluboko v motoru :-).
Těžko říci jak rychle se bude BUG opravovat, nicméně zkušenost asi
napoví, že pokud bude chyba vadit vývojáři ConTeXtu, tak se s tím udělá
něco dříve, než když to bude vadit nějakýmu Hajtmarovi nebo Řehulovi....
Proto asi má smysl ten BUG reportovat Hansi Hagenovi i vývojářům
LuaTeXu. Hans možná bude mít u Taco Hoekwatera a vývojářů LuaTeXu přece
jen nějakou protekci :-)...

J.Hajtmar