[cstex] csplain a metapost

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Fri Apr 19 11:56:28 CEST 2013

Dne 19. dubna 2013 11:41 Pavel Calábek <pavel.calabek at upol.cz> napsal(a):
> Vážení kolegové,
>
> na předcházející dotaz si částečně odpovím sám.
>
> Funkční řešení:
> do souboru psfonts.map (csfonts.map) ke všem českým fontům, které zpracovává
> metapost, přidat
> postscriptové jméno fontu.
>

> V této souvislosti bych se chtěl zeptat, jaký je standardní formát řádku v
> psfonts.map? Musí být alespoň
>
> cmr7 CMR7 <cmr7.pfb

TFM-name PS-name <soubor.pfb

<soubor.pfb není povinné, neuvádí se, pokud je font v PS RIPu. Mohou
být uvedeny ještě další parametry (překódování, slant)

Už jsem dlouho nepoužil CSfonty. TL 2012 je zmrazen navždy, ale
podívám se, jaká je situace v TL2013.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/