[cstex] Dirty trick s countery

hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Sep 17 11:38:40 CEST 2012

Dobrý den.
Díky pane Wagnere za reakci a tip. V lua by to šlo udělat docela dobře, ale v tuto chvíli mám bohužel důvod řešit to na úrovni TeXu ... navíc mne to zaujalo principielně :-)
Pokud by Vás napadlo, v kterém "šuplíku" vám to skončilo, bylo by to moc príma :-)
V tuto chvíli díky a jsem s pozdravem

J.Hajtmar