[cstex] TeXperience

Procházka Lukáš LPr at pontex.cz
Sat Sep 1 19:09:47 CEST 2012

Cau,

jen drobne info - luatex_tutorial.pdf:

- preklep - str. 12 "kteryM byl <mezera> TeX napsan"

- "nil" - vzdy pis malymi pismeny - Lua je case-sensitive; opr. str. 20

- str. 27: \directlua nevytvari novou INSTANCI, ale CHUNK; instance nesdileji globalni promenne, tj. kdyby to byly samostatne instance, nemohl bys v jednom \directlua definovat (globalni) promeennou a dalsim \directlua ji pak pouzit

- str. 33 - zminene vyse

Zdar

Lukas