[cstex] budoucnost cslatexu

Petr Olsak petr at olsak.net
Tue Oct 9 08:03:43 CEST 2012

Dobrý den,

jak je níže patrné, je zatím komunikace mezi mnou a významnými LaTeXisty
poněkud mimoběžná. To si snad nevšimli mého námětu cslatex z TeXových
distribucí zrušit? Reagují nejdříve slovy, že cslatex nepotřebují (z čehož
bych očekával závěr, že souhlasí se zrušením), ale z této úvahy vyvodí
závěr překvapivý: cslatex ponechat nezměněn. Tomuto způsobu argumentace
nerozumím.

Zdravím

Petr Olšák