[cstex] csplain a WinEdt 7.0

Jaromír Kuben jaromir.kuben at unob.cz
Thu Oct 4 09:38:08 CEST 2012

Dobrý den.

To ale vypadá, že winedt (verze 7) ukládá soubor pokus_trip.tex v UTF-8,
ne v cp1250! Na to jsem se Vás ptal, jestli to není problém. Zkuste
verzi p. Wagnera:

# csplain in UTF-8
#!csplain
#!pdfcsplain
csplain		pdftex	-	-etex -enc csplain-utf8.ini
pdfcsplain	pdftex	-	-etex -enc csplain-utf8.ini

Zdraví
Jaromír Kuben