[cstex] CsTex v MikTex 2.9 - Re: CsTeX v TeX Live

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Oct 4 01:15:01 CEST 2012

2012/10/4 Palinux - P.Kučerák. <palinux at orangemail.sk>:
> Dobrý deň / večer

Můžete mi poslat texmf-var/web2c/fmtutil.cnf z windowsové instalace?
Chtěl bych to srovnat s verzí, kterou mám v Linuxu (nejspíš to bude
stejné, ale chci mít jistotu).

> A ešte ku kódovaniu v Linuxe/Unixe. V poslednej dobe viac pracujem s FreeBSD
> než z Linux-om a tam je, ak sa nemýlim (alebo donedávna bolo) predvolené ISO
> 8859-2.
> Či už ani nie?

Jak máte ve FreeBSD nastaveno LANG, případně LC_ALL? Já mám přístup na
počítač s FreeBSD 7.2-RELEASE (GENERIC) #0: Fri May  1 08:49:13 UTC
2009 (neinstaloval jsem ho) a na něm je nastaveno:
LC_ALL=cs_CZ.UTF-8

Jestli je to default nebo to změnil "root" po instalaci, to samozřejmě nevím.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/