[cstex] Jak se tady komunikuje?

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Wed Oct 3 15:55:24 CEST 2012

Dne 3.10.2012 15:24, Řehoř J. Žáček napsal(a):
> Prosím,
> Dělám tu svými příspěvky jen nepořádek, protože nevím, jak formátovat
> hlavičky mailů či jak psát maily do této konference.
> Poradíte někdo? Pokud teď budu chtít reagovat na pana Kubena, jak mám
> formátovat svůj mail? Ať se tu nechovám jako idiot.
> Díky za odpověď, Řehoř J. Žáček.
>

> Řehoř J. Žáček
> U Bažantnice 556
> 399 01 Milevsko
> Tel. 731 621 269

Myslím, že si děláte zbytečné starosti, žádný závazný formát dotazů či
odpovědí se tu nepoužívá. Já osobně bych v daném případě ponechal v
reakci jen tu část diskuse, na ktrou chci reagovat, a pod to bych
pokračoval vlastním příspěvkem.

V podstatě jde jen o to, aby příspěvky byly přehledné a nemusel se
hledat přidaný text až někde na konci sáhodlouhé citace veškeré
předchozí diskuse.

S pozdravem a přáním TeXových úspěchů,

Luboš Kloc