[cstex] OPmac -- makra pro (cs)plain, prvni verejna verze

Petr Olsak petr at olsak.net
Fri Nov 30 15:17:23 CET 2012

On Fri, 30 Nov 2012, Zdenek Wagner wrote:

> Jen strilim od boku, aniz bych se podival do vlastniho makra.
> Predpokladam, ze \afternoindent vlozi cosi do \everypar a pri pouziti
> v odstavci se toto cosi odstrani. Ve vyse uvedenem pripade vsak
> odstavec zacina uvnitr skupiny a \everypar se meni lokalne, tj. po
> ukonceni skupiny se vrati puvodni obsah \everypar, jaky byl pred
> zahajenim odstavce.
>
> Vidim nasledujici moznosti:

Kdyz uz tady vedeme odbornou disputaci nad neodsazenym prvnim odstavcem
(tedy naprostou prkotinou), pridam historku z nataceni. Puvodne jsem mel
(v nezverejnene verzi OPmac) tento problem reseny pomoci \parshape. Rikal
jsem si: nebudu se opicit po LaTeXistech, udelam to jinak. Nastaveni z
\parshape ma tu uzasnou vlastnost, ze se po prvnim odstavci samo vytrati,
takze netreba nic resit v \everypar. Ovsem pak jsem zvazil vsechna pro a
proti a rozhodl se, ze to jako \parshape neudelam.

Zdravim

Petr Olsak