[cstex] texlive - restaurace

tkadlec at math.feld.cvut.cz tkadlec at math.feld.cvut.cz
Sat Nov 3 18:18:19 CET 2012

Omlouvám se, zapomněl jsem dopsat jméno souboru v tomto adresáři -
updmap.cfg - obsahoval typicky řádky "Map <font>.map", kde ale místo Map
bylo občas nějaká komplikovanější verze.

Uvítal bych jakýkoukoliv verzi podobného souboru pro alespoň nouzové
řešení, ideálně ale z texlive 2012, protože se myslím měnil.

Zkoušel jsem tento soubor vyhledat na instalačním DVD, tam je ale někde
zkomprimovaný a netuším kde. Do nové instalace (třeba do jiného adresáře)
se mi nechce pouštět, protože s ní byly problémy a dost věcí jsem tam
upravoval.

Vzniklo to nejspíš tak, že jsem nejprve .map soubor nového fontu dal do
texmf-local/dvips/local/, kde ho updmap-sys nenašel (přestože jsem předtím
spustil texhash a soubor se objevil v seznamu texmf-local//ls-R, kpsewhich
ho nenašel??). Něco zhavarovalo a soubor se nejspíš smazal. Pomohlo, když
jsem uložil .map soubor do 2012/texmf-dist/fonts/map/dvips/.

Josef Tkadlec