[cstex] mezera na začátku řádku

Jan Sustek Jan.Sustek at seznam.cz
Tue May 29 13:17:21 CEST 2012

Dobry den,

ta mezera tam vznikla z te mezery mezi slozenou zavorkou a bla. Jde na to pouzit trik pomoci makra
\def\smazmezeru#1{#1}
ktere jakoby jenom kopiruje argument, ale ve skutecnosti take smaze mezeru pred timto argumentem, protoze expand procesor TeXu odstranuje mezery pred nacitanym neoddelenym argumentem. Zmente Vase makro nasledovne:
\newcommand{\osloveni}[1]{%
    #1%
    \par
    \medskip