[cstex] Editor k vytváření .LP souborů

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sun May 13 08:15:34 CEST 2012

Dobry den.
Aspon je videt, jak je clovek ovlivneny tim co zrovna dela..
Stare .LP soubory jsem lualatexem zpracoval a pomoci DVIOUT jsem udelal
PDFka...
Vysledek je opravdu velmi dobry, tak mne napadlo, ze zbytek obrazku bych
mohl udelat podobne ...
Inkscape (ktery obcas taky pouzivam) mne v tu chvili vubec nenapadnul
... A proc ne .. je to dobry napad.
Ja vedel, ze se nakonec ten Metapost nenaucim (rikal jsem si, ze se do
nej konecne pustim ... ) ... :-)

Vsechny zdravi Jarda Hajtmar