[cstex] Editor k vytváření .LP souborů

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Sat May 12 14:42:47 CEST 2012

Dobrý den.
Kdysi hodně dávno jsem používal balíček latexcad, který uměl latexem
zpracovávat .LP soubory ...

% Drawing generated by LaTeX-CAD 1.9 - requires latexcad.sty
% (c) 1998 John Leis leis at usq.edu.au
\begin{picture}(78,84)
\thinlines
\drawpath{6.0}{10.0}{56.0}{10.0}
\drawpath{56.0}{10.0}{70.0}{24.0}
... atd..

Tehdy jsem vytvářel jednoduché obrázky pomocí nejakého jednoduchého
editoru, jehož vystupem byly zminene .LP soubory.

Neporadíte někdo, zda neexistuje něco pro Wokna (win7 64)?
Původní aplikaci ani nehledám, protože byla určitě 16ti bitová a tu už
pod svými wokny nespustím...

Potřebuju opravdu jen několik jednoduchých obrázků a nechce se mi to
malovat na milimetrový papír a následně odečítat souřadnice...

Díky..

Zdraví J.Hajtmar