[cstex] Text bez diakritiky

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Mar 1 13:35:18 CET 2012

Dne 1. března 2012 13:10 petr zemánek <petr.zemanek at gmail.com> napsal(a):
> Tak to vypada, ze to funguje, jak bych potreboval. Jeste bych mel jeden dotaz - kdyz na zacatku umaznu slovo "text" a zacinam pouze prikazem \copy0 tak se mi ten text lame - jde to nejak osetrit?

Viz TBN. Slovo text vynuti prechod do horizontalniho rezimu, box se
vlozi tedy take do horizontalniho rezimu. Pokud na zacatku neni slovo
text, ale je tam rovnou box, pak se vlozi do vertikalniho rezimu.
Nasledujici \hfill vynuti prechod do horizontalniho rezimu, takze
radek pod boxem bude zacinat odstavcovou zarazkou a natahovaci
mezerou. Pokud chcete, aby boxem zacinal horizontalni seznam, musite
prechod do horizontalniho rezimu vynutit. K tomu slouzi \leavevmode,
\noindent, \indent (podle toho, zdfa chcete odstavcovou zarazku).
Samozrejme bude na zacatku radku jeste mezera podle \leftskip.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/