[cstex] ConTeXt a XeTeX

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Mon Jun 25 23:31:46 CEST 2012

Dobrý den.
Ještě jsem do ConTeXtové konfery nepsal, nicméně se zdá, že moje tušení
bylo správné, když jsem mluvil o XeTeXu v souvislosti s MkII a jeho
rozdilnosti s MkIV

Na adrese:
http://wiki.contextgarden.net/XeTeX
je možné se mj dočíst:

"Note that XeTeX uses mkii and LuaTeX uses mkiv ; in principle mkii is
frozen so new features and improvements will only happen in mkiv."

Takže to vypadá, že by se musela pro vase potřeby používat stará  (cca z
r. 2004), dnes již zmražená verze ConTeXtu...Ani nevím, zda je tato
verze dostupná v TeXLive 2012, kterou jsem ještě neinstaloval.  V TL
2011 ještě je tato verze k dispozici a občas ji pro překlad starších
věcí používám.

Pokud bude zájem zjistit podrobnosti o sazbě Indických textů ConTeXtem,
doporučuji se přímo obrátit na NTG konferu, kterou doporučoval již Lukáš.
Určitě se odpovědi na otázky které Vás zajímají dozvíte.

J.Hajtmar