[cstex] hymny

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Sun Jun 17 11:21:15 CEST 2012

Dne 17. června 2012 3:45 Petr Tomasek <tomasek at etf.cuni.cz> napsal(a):

> To nemusí být pravda. Viděl jsem kdysi noty v arabštině, kde i noty
> byly zprava doleva (jednalo se o liturgické zpěvy jedné protestanstké
> palestinské církve).

Nemáte někde příklad? Je mi jasné, že arabština patří do jiné kulturní
oblasti, takže se mohl vyvinout zcela jiný notový zápis, než jaký se
používá v Evropě. Rád bych to viděl na vlastní oči, i když nejsem
hudební expert a nejspíš bych tomu stejně nerozuměl. A neumím arabsky
ani hebrejsky, takže bych si ani text nepřečetl.

> P.T.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/