[cstex] BibTeX a sborník

Martin Plesinger martin.plesinger at sam.math.ethz.ch
Tue Jan 17 19:38:56 CET 2012

Dobry den,

nejsem prilis sbehly v LaTeXu ale kdysi jsem se k necemu podobnemu
take upsal (resp. byl jsem upsan). Moje reseni bylo:

* kazdy prispevek byl v samostatnem adresari a kompiloval se zvlast,
preambule byla do vsech vkladana zvenci
* skript, ktery prochazel jednotlive adresare a kompiloval prispevky,
* zaroven pocital pocet stranek kazdeho jednotliveho prispevku a v
preambuli inkrementoval page-counter, takze globalne sedelo cislovani
stranek
* a zaroven daval dohromady jednotlive toc soubory, takze vznikl jeden
velky obsah (se spravnym cislovanim stranek)
* pak se zvlast skompilovala uvodni cast sborniku, zaverecna cast sborniku
* nakonec skript jednotlive skompilovane soubory (v mem pripade to
byly PS) spojil do jednoho souboru
* protoze jsem pozival hyperref, nez se z toho udelalo PDFko tak se
musely trochu modifikovat navesti v jiz skompilovanych PS aby
fungovalo klikani (rovnice, literatura, atd); mozna to jde nejak
osolichat primo v nastaveni hyperref, mi prislo jednodussi to menit ex
post.

M.