[cstex] Čínština v LaTeXu

Petr Tomasek tomasek at etf.cuni.cz
Thu Jan 5 13:14:20 CET 2012

On Thu, Jan 05, 2012 at 01:06:14PM +0100, Zdenek Wagner wrote:

> Ja jsem netvrdil, ze si mate vzit z CTAN distribuci TL. Muzete si

Ale ja tvrdim, ze kdyz uz se nejaka distribuce dela, tak by se mela
delat i s ohledem na linuxove uzivatele, zvykle mit v systemu poradek
a pouzivat distribucni package-manager.

Bohuzel, postoj vyvojaru TL je arogantni: vsichni musi pouzivat
ten stupidni package manager v TL, protoze Windows zadny rozumny
package manager nemaji, takze se uzivatele linuxu museji prizpusobovat
uzivatelum Windows.

Proste na (sprominutim) zbliti... :-(

> stahnout zdrojaky TeXu a prohnat je sam pres web2c, muzete si vzit
> zdrojaky xetexu i ze svn, muzete si stahnout zdrojaky formatu, ktere

XeTeX ze svn se mi uz vic, jak rok a pul nedari zkompilovat (mozna uz
dokonce 2 roky).

Po nekolikerych dotazech v mailinglistu jsem dostal vzdy jen arogantni
odpoved: "pouzijte TL". :-(

Jabber: butrus at jabbim.cz

EA 355:001  DU DU DU DU
EA 355:002  TU TU TU TU