[cstex] Čínština v LaTeXu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Wed Jan 4 14:46:23 CET 2012

2012/1/4 Petr Vokac <vok at ujv.cz>:
> Mohu doporucit Gentoo Linux: app-text/texlive-2010-r2
> (texlive 2011 v testovaci verzi)
> viz http://packages.gentoo.org/package/app-text/texlive
>
> nebo Macports na Macu: texlive 2011

Já si vždy instaluju přímo TeX Live, tj. z www.tug.org stáhnu
instalační skript a instaluju po síti, v Praze se mi to instaluje z
ČVUT, takže plná instalace trvá 8 minut. Kvůli použití na serveru to
mám uděláno tak, že /usr/local/texlive/current je symlink na
nejnovější verzi. I na serveru, kde nejsem root, jsem alespoň
vlastníkem adresáře /usr/local/texlive, takže mohu instalovat a
updatovat. V PATH je uvedena /usr/local/texlibe/current/bin/x86_64,
takže po nainstalování novější verze jen vyměním symlink.

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/