[cstex] BibTeX a sborník

Ondřej Surý ondrej at sury.org
Tue Jan 17 17:29:40 CET 2012

Dobrý den,

upsal jsem se, že pomůžu vysázet sborník příspěvků na konferenci a teď
narážím na pár praktických problémů :).

Pokud pro literaturu použiju BibTeX (rád bych), tak:

a) každý příspěvek bude mít svou literaturu, jak způsobím, že za
každým příspěvkem do sborníku bude samostatná sekce s Literaturou

b) a o úroveň výše ... je možné, že se budou míchat citační styly mezi
jednotlivými příspěvky (APA a ISO)

Případně mě napadá, že by to každý příspěvek mohl mít vlastní zdrojový
soubor a pak by se to vysázelo dohromady (potřebuju jednotný obsah
příspěvků a číslování stránek).

Vygooglil bych si to sám, ale jaksi přesně nevím,  co vlastně hledám
(trochu se to podobá knize, kde za každou kapitolou je taky seznam
literatury, co?) :), takže díky za každou radu (v zásadě stačí odkaz
někam do wikibooks nebo tak...)

Díky,
O.
--