[cstex] tabulka s hlavickou - spojene bunky ==> latex

"RNDr. Ján Buša CSc." jan.busa at tuke.sk
Sun Feb 26 21:13:17 CET 2012

Dobry den,

snazim sa pochopit, aku hlavicku chcete vytvorit, ale akosi mi to nejde:

otazky10 je posledna polozka v 1. riadku?

Medzi povodom a dlzkou evidencie chcete mat v 1. riadku prazdnu bunku?
Nechcete tam mat pocet evidencii?

Podla mna sa to da urobit tak, ako chcete (kedze pracujete s TeXom) - len
neviem, ako by ste to chceli. Napriklad do tabulky mozete vlozit dalsiu
tabulku a ak pouzijete na vkladanie prostredie picture, tak si mozete
vlozit text kam chcete.

Prijemny vecer

Jano Busa