[cstex] {Filename?} Re: Poraďte, prosím, s Vlnou

Jan Kalina jankalina.cz at gmail.com
Wed Feb 22 11:56:25 CET 2012

Warning: This message has had one or more attachments removed
Warning: (fmtutil-local.cnf).
Warning: Please read the "FELK-Attachment-Warning.txt" attachment(s) for more information.

Soubor je připojen, prostě jsem přepsal řádky které jste mi napsal, resp.
poté jsem použil ty z dokumentace encxvlny, protože používám primárně
pdflatex nikoli cslatech. Pokud je dám do C:\texlive\2011\texmf-var\
web2c\fmtutil.cnf a smažu tam patřičné původní generováné řádky, tak mi
vlna funguje, pokud je nechám v C:\texlive\texmf-local\web2c\
fmtutil-local.cnf tak nefunguje.