[cstex] Poraďte, prosím, s Vlnou

Jan Kalina jankalina.cz at gmail.com
Wed Feb 22 09:48:44 CET 2012

Mnohokráte děkuji, povedlo se téměř dokonale, ale musel jsem použít přímý
konfigurák

C:\texlive\2011\texmf-var\web2c\fmtutil.cnf

když jsem použil lokální

C:\texlive\texmf-local\web2c\fmtutil-local.cnf

tak mi to nešlo, jsou ty cesty, resp. ta lokální a název souboru v pořádku?
Jestli to chápu dobře, tak to teď po aktualizaci budu muset nastavovat
znovu...