[cstex] Poraďte, prosím, s Vlnou

Jan Kalina jankalina.cz at gmail.com
Tue Feb 21 19:07:47 CET 2012

Asi jsem se špatně vyjádřil, já nechci vlnou poštět ručně, to bych si mohl
používat .exe soubor z příkazové řádky. Já chci v .tex souboru použít
balíček:

\usepackage{encxvlna}

Což mi ale hodí již zmíněnou chybu... Nejsem si jist, ale jestli použiju
MiKTeX nebo TeX Live, podle mě, rozdíl nebude, musím prostě někde nějak
aktivovat encTeX a to pod Windows neumím, neb jsem nenalezl zmiňovaný
konfigurák...