[cstex] Kopírování češtiny z PDF

Pavel Striz striz at fame.utb.cz
Thu Feb 16 07:49:08 CET 2012

Ještě jsem si vzpomněl, že XeLaTeX má též své mouchy i při některých TTF/OTF. Kolega Trušník z vedlejší fakulty podrobně zkoumal a nebyl schopen z PDF vykopírovat ligatury (th, ffi, ffl) a kapitálky, tedy přešel ve finále na LuaLaTeX a TeX Gyre Scholar, Linux Libertine a Biolinum. Pak byl naprosto spokojen.

hezký den od ps