[cstex] Poraďte, prosím, s Vlnou

Jan Kalina jankalina.cz at gmail.com
Tue Feb 21 18:47:06 CET 2012

Vážení,

z čirého zoufalství vás prosím o pomoc, strávil jsem několik hodin ve snaze
rozchodit balíček encxvlna na prostředí Miktex (používám LaTeX resp.
pdfLaTeX a editor TeXworks)  se systémem Windows 7 a neustále dostávám jen
hlášku, že není nalezen encTeX.

Z dokumentace jsem pochopil že není implicitně aktivován, ale netuším jak
jej aktivovat. Dále jsem se dočetl o postupu pro unix (editovat soubor
fmtutil.cnf, který ale na Windows nemám...), ale pro Windows rada nikde.

Zkoušel jsem všudemožně psát přepínač -enc a jiné, ale nepomáhá to.

Netušíte někdo řešení?
Předem moc děkuji za radu.

Jan Kalina