[cstex] vyska clenskeho prispevku v CSTUG na rok 2013 a sposob platby zo Slovenska

Jiří Rybička rybicka at mendelu.cz
Mon Dec 31 17:57:08 CET 2012

Dobry den,
vyse prispevku nebyla zmenena, takze plati totez, co bylo na rok 2012.

Pro slovenske cleny je k dispozici ucet, ktery se chova ze Slovenska jako
vnitrostatni platba (FIO banka ma takovou specialitu), takze se neplati
zadne jine poplatky.

Pri provedeni platby byste mel jako variabilni symbol uvest Vase clenske
cislo, cimz je dodana potrebna informace. Pokud je neznate, bylo by dobre do
zpravy pro prijemce uvest potrebne informace, snad je pani Curdova pak
dohleda a platbu spravne priradi.

Po provedeni identifikace platby Vam dojde informacni mail (aspon doufam, ze
to takhle porad jeste funguje).

Zdravim a preji uspesny novy rok
J. Rybicka.