[cstex] footline

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Tue Dec 4 09:27:38 CET 2012

Vážený pane RGA,

ať už to děláte v plainu, LaTeXu či ConTeXtu, je dobré si přečíst
alespoň Jemný úvod do TeXu, nebo anglický originál Gentle Introduction
to TeX. Pokud chcete zůstat u plainu, pak jsou pro vícejazyčnou sazbu
užitečné dva články Petra Březiny:

http://bulletin.cstug.cz/bul20084.shtml

Zdeněk Wagner
http://hroch486.icpf.cas.cz/wagner/