[cstex] Den v Brne

Michal Růžička xruzick7 at fi.muni.cz
Sun Dec 2 17:31:16 CET 2012

Dobrý den,

pravděpodobně máte na mysli mne, ale omluva rozhodně není na místě –
moje poznámka v daném kontextu byla opravdu bezpředmětná a plně chápu
Vaše rozhořčení. Dodám snad jen, že i díky Vám se o stavu webovém
prezentace CSTUGu rozjela velmi obsáhlá a dlouhá diskuse s výhledem na
velmi brzké vylepšení situace, která by byla přijatelná a užitečná pro
všechny strany.

Z mrazivého Brna zdraví,
Michal Růžička

--