[cstex] MikTeX tfm a dvi

maj at ktiml.mff.cuni.cz maj at ktiml.mff.cuni.cz
Mon Dec 10 20:10:19 CET 2012

Dobry den,
jsem uzivatel emTeXu (tudiz dlouhodoby). Aktualne jsem se dostal do
situace, kdy mi jiz nestaci pool-size (sazba QR kodu je narocna).
Potrebuji zprovoznit kompilaci na nejakem "vetsim TeXu".
Doufal jsem, ze mikTeX2.9 by mohl byt vhodnou volbou, ale narazim na
problem s instalaci fontu.
Zatim nepotrebuji Yap ani pdfTeX, potrebuji pouze vytvaret dvi.
Mam potrebne .tfm fonty (nektere z vlastnich mf zdrojaku, nektere z bm2font).

tfm fonty jsem ulozil do cest jako napr.
c:\ProgramData\MiKTeX\2.9\fonts\tfm\public\LOGO\LOGOA.tfm,

cesta c:\ProgramData\MiKTeX\2.9 je mezi Root directories.

Z MikTeX Options jsem dal Refresh FNDB.

Ve vysledku z csplain.exe dostavam chybove hlasky typu miktex-maketfm: No
creation rule for font logoa.

Zacinam se obavat, ze mikTeX odmita .tfm fonty akceptovat, pokud k nim
nema NECO navic.

Co je to NECO? Musim kvuli vytvareni .dvi instalovat fonty pro postscript?
Poradi mi nekdo?
Diky

Vladan Majerech