[cstex] TeXperience

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Aug 30 09:06:44 CEST 2012

Dobrý den.
Stejně jako pan Wagner dávám k dipozici slajdy, ukázkové příklady a
další potřebné materiály k mému tutorialu "Lua a LuaTeX", s podtitulem
"TeX si zaslouží, abychom mu dovolili občas používat computer aneb Lua
není žádný pofiderní skriptovací jazyk!"

Vše potřebné máte k dispozici na stránce http://te2012.hajtmar.com

Organizátorům a účastníkům letošní Texperience děkuji za příjemný čas,
který jsem s nimi mohl strávit.

Pěkný den přeje
Jarda Hajtmar