[cstex] OT: Kouzelny hrnicek z TeXperience

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Thu Aug 30 09:14:34 CEST 2012

Dobrý den.
Dnes jsem si poprvé uvařil kafíčko do hrníčku, který jsme dostali jako
dárek na letošní TeXperience.
Původně jsem si myslel, že někde "udělali soudruzi chybu" a že se
hrníček moc nepovedl ...

Děkuji ale za krásné překvápko, kterého se mi po nalití horké vody do
hrníčku dostalo!
Budu to "kouzlo" často předvádět návštěvníkům mého kabinetu.
Těm, kteří mají ve zvyku tyto "suvenýry" někam odložit do police a
nechat na ně prášit, doporučuji si alespoň jednou čaj nebo kafe uvařit -
zjistí, že jim tyto nápoje budou hned chutnat o něco lépe.

Ještě jednou díky za bezvadný nápad a krásné překvapení.

Zdraví Jarda Hajtmar