[cstex] sazba komentovaných slidů pro školení

Tomas Vondra tv at fuzzy.cz
Mon Aug 13 19:49:47 CEST 2012

Ahoj,

připravuji materiály pro jedno školení a hledám elegantní způsob jak to
udělat pomocí latexu. Kromě slidů (které běžně sázím přes beamer)
potřebuji vygenerovat ještě "učebnici" komentovaných slidů, tj. na horní
půlce A4 stránky slide, pod ním komentáře a místo na poznámky.

Forma jakou poznámky sází beamer (jako další slide v handout módu) mi
nevyhovuje a nepřišel jsem na elegantní způsob jak to přiohnout k mým
představám. Beamer není podmínkou (i když jsem si ho oblíbil), ale
samozřejmě bych se rád vyhnul duplikaci ve dvou různých souborech -
jeden pro slidy, jeden pro učebnici (těžko to pak udržet synchronní).

Ví někdo o nějaké takové šabloně nebo způsobu jak to elegantně zařídit?
Buď nějakou úpravou beameru nebo úplně novou šablonou, případně nějak
úplně jinak?

díky
Tomáš