[cstex] PDF a otoceni obrazu

Zdenek Wagner zdenek.wagner at gmail.com
Thu Apr 19 10:42:40 CEST 2012

Dne 19. dubna 2012 10:01 Jiří Rybička <rybicka at mendelu.cz> napsal(a):
> Dobry den,
> pouzivam XeLaTeX a v nem prekladam zdrojak s uvedenim balicku geometry:
>
> \usepackage[landscape,a4paper]{geometry}
>
> Kdyz vysledek prohlizim v acrobatu (nebo gsview), stranka je otocena na
> sirku a vsechno vypada v poradku.
>
> Kdyz vsak mam postscriptovou tiskarnu a chci na ni tento vysledek poslat,
> prevedu to pomoci ghostscriptu do postscriptu a tam ta stranka otocena neni
> a vubec se tomu ghostscriptu jevi to PDF nejak divne.
>
> Nevi prosim nekdo, v cem je problem?

Ghostscript nekdy takove problemy ma, lepsi je pdftops z baliku xpdf
(testoval jsem to v Linuxu OS/2 i ve Windows)

BTW: Nejde to tisknout primo z Acrobatu s pouzitim ovladace PS
tiskarny? Delam to bezne v Linuxu i ve Windows, chodilo mi to v OS/2,
jen ve vyjimecnych pripadech bylo nutno zaskrtnout "print as image".

> Dekuji za jakoukoliv myslenku
>
> Zdravim
> J. Rybicka.

Zdeněk Wagner