[cstex] OT: pouziti pdfcrop - orez na sirku stranky

T.K. motarecuk at seznam.cz
Wed Apr 18 11:02:10 CEST 2012

Dát do boxu o šířce \hsize, výšku (a hloubku) boxu změřit, nastavit
podle ní \vsize a \pdfpageheight, vložit box. To vytvoří stránku o
rozměrech toho boxu. Vyžaduje pdfTeX nebo LuaTeX. Mně se to osvědčilo na
chemické strukturní vzorce, které jsem pak potřeboval převést do png.
Nevím ovšem, zda jsem správně pochopil Váš záměr…

Zdraví
Tomáš Kučera