[cstex] OT: pouziti pdfcrop - orez na sirku stranky

Jaroslav Hajtmar hajtmar at gyza.cz
Tue Apr 17 17:37:17 CEST 2012

Diky Pavle ...
Dobry tip. Opravdu to funguje.
Sice to nebude na celou sirku strany, ale kdyz o tom tak premyslim, tak
orez na \hsize bude docela dobre stacit (a mozna to je i z hlediska
proporci lepsi ...)...
Nenapada te nejaky trik pro orez na celou vysku stranky (\vsize) ? :-)
Mozna je v tuhle chvili mozne uvazovat i o nejakem bile oramovanem boxu
danych rozmeru v nemz bude dany text ci vzorec - zkusim to ..

Jeste jednou diky..

Jarda