[cstex] Plain: jak na postranní čářu přes více stránek?

Jan Matejka moskyto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Thu Sep 1 10:56:22 CEST 2011

Dobrý den

> Idea je mít "exkurz" v rámečku, nebo alespoň vyznačený
> čarou postraně. V obou případech je problémem ona čára
> postraně.

Nečetl jsem článek pana Zýky, nicméně napadá mě ještě vysázet celý
exkurs do \vboxu, který se pak v output rutině \vsplitne, pokud by
přetekl stránku. Podobné řešení se používá třeba ve dvojsloupcové sazbě
podle Knutha (nějaký appendix TeXbooku).

MQ
--
Jan Matejka aka 'Moskyto'
moskyto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~moskyto
Phone: +420 721 047 653 (only if really necessary, pls)
--
I don't drink, don't smoke, I always get the best possible mark and I go to
the church every Sunday. I only sometimes lie.